UZ RU EN
Back

Saytlarni reklama qilish

Sayt reklamasi maqsadli trafikni jalb qilish bo'yicha chora-tadbirlar majmuidir. Ko'pincha, veb-sayt reklamasi faqat qidiruv tizimini reklama qilishni anglatadi (SEO optimallashtirish bilan sinonimdir) - qidiruv tizimi natijalarida veb-saytning ko'rinishini yaxshilash uchun amalga oshiriladigan tadbirlar to'plami. Bu mutlaqo to'g'ri emas, chunki qidiruv tizimini optimallashtirish veb-saytlarni ilgari surish uchun vositalardan faqat bittasi (asosiy bo'lsa ham).

Saytni qidirishni targ'ib qilish quyidagi bosqichlarni o'z ichiga oladi:

  • sayt auditi - uning hozirgi holatini baholash, takomillashtirish chora-tadbirlarini ishlab chiqish;
  • semantik yadroni ishlab chiqish - qidiruvda sayt ko'rinishi kerak bo'lgan qidiruv so'rovlarini tanlash, ularni klasterlash va mavjud va kelajakdagi sahifalarga ajratish;
  • rag'batlantirishga tayyorgarlik - texnik muammolarni hal qilish, tuzilmani yakunlash, mikro-markupni joriy etish, ba'zan qayta loyihalash;
  • optimallashtirilgan va oddiygina foydali tematik tarkibni muntazam ravishda yaratish va joylashtirish - birinchi navbatda matn, shu jumladan meta teglar uchun;
  • havolani targ'ib qilish (havola qurish) - asosan Google PS uchun.

 

b1 3

Saytni qanday targ'ib qilish kerak

Zamonaviy qidiruv tizimlari har qanday qidiruv so'roviga javob sifatida so'rovga ko'proq yoki kamroq mos keladigan tarkibni o'z ichiga olgan sahifalarga yuz minglab havolalarni taqdim etadi. Shu bilan birga, trafikning 85% qidiruv natijalaridagi eng yaxshi o'nta saytga (birinchi sahifalar) va taxminan 10% ko'proq - ikkinchisiga to'g'ri keladi. Shubhasiz, tashrif buyuruvchilarga qiziqqan barcha sayt egalari ushbu eng yaxshi 10 talikka, undan ham yaxshiroq - eng yaxshi 3 talikka kirishni xohlashadi.

Ijtimoiy tarmoqlarda reklama (SMO, SMM)

SMO (Social Media Optimization), SMM (Social Media Marketing) — ijtimoiy tarmoqlar va ommaviy axborot vositalarida veb-sayt targ'iboti. Bu targ'ib qilishning eng muhim usullaridan biridir.

SMO - bu ijtimoiy tarmoqlardan ko'proq havolalar va trafikni jalb qilish uchun saytda amalga oshiriladigan tadbirlar to'plami. Bularga quyidagilar kiradi: ijtimoiy media vidjetlarini joylashtirish, Open Graph belgisi, tasmalarga eksport qilish, ijtimoiy tarmoqlar orqali saytda avtorizatsiya, sharhlar va boshqalar.

SMM - bu veb-sayt xabardorligini oshiradigan va uning atrofida sodiq auditoriyani shakllantiradigan ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy xizmatlardagi tadbirlar to'plami.

SMM va SMO bir-biri bilan chambarchas bog'liq. Faqat SMM yoki faqat SMO bilan shug'ullanish mumkin, ammo reklamaning ikkala usulini birgalikda qo'llash samaraliroq.

Virusli marketing

Asosiy maqolaVirusli marketing

Virusli marketing - bu saytni rag'batlantirish turlaridan biri (umumiy holatda, mahsulot reklamasi), unda asosiy ma'lumot tarqatuvchilar foydalanuvchilarning o'zlari hisoblanadi. "Virusli" epiteti eksponent ravishda o'sib borayotgan axborotni tarqatish tezligi bilan bog'liq.

Virusli marketing tamoyillari "og'izdan og'izga" tushunchasiga asoslanadi: bir foydalanuvchi ma'lumotni manbaga havola bilan bir nechta do'stlariga yuboradi, ularning har biri - bir nechta o'ziga va hokazo. natijasida minglab, ba'zan esa o'n minglab noyob tashrif buyuruvchilar paydo bo'ladi.

Virusli marketingning asosiy vositasi - bu qiziqarli, kutilmagan, kreativ tarkibni yaratish bo'lib, u foydalanuvchilarning maksimal sonini boshqalar bilan ma'lumot almashishga majbur qiladigan tarzda qiziqtirishi mumkin.

Virusli reklamani targ'ib qilishda ma'lumotni tarqatishning asosiy usuli bu ijtimoiy tarmoqlar. Bundan tashqari, forumlar va mashhur bloglar qor to'pi effektini yaratishda rol o'ynashi mumkin.

Kontekstli reklama

Основная статья: Kontekstli reklama

Kontekstli (kontekstli banner, displey) reklama qidiruv natijalari sahifalarida, qidiruv tizimining xizmatlari va hamkor saytlarida paydo bo'ladigan reklamalarni joylashtirishni o'z ichiga oladi. Kontekstli reklama tizimi reklamalarni faqat maqsadli auditoriyaga ko'rsatadi. Taqdim etilgan sahifaga foydalanuvchi qiziqishi ikkita asosiy mexanizmdan biri bilan belgilanadi:

  • sahifa mazmunini tahlil qilish va kontentga tegishli reklamalarni ko'rsatish;
  • foydalanuvchi xatti-harakatlarini tahlil qilish - uning qidiruv so'rovlari tarixi, tashrif buyurilgan saytlar, ijtimoiy media akkauntlari va boshqalar (xulq-atvorni yo'naltirish).

Kontekstli reklama sotishda sayt egasi reklama taassurotlari uchun (kamdan-kam vaqtda) yoki unga bosish uchun (ko'pincha) to'laydi. Hozirda Runet-da ikkita kontekstli reklama tizimi mavjud - Yandex.Direct va Google Adwords. "To'g'ridan-to'g'ri" ko'proq kirishni ta'minlash, ammo undagi bosish narxi bir xil so'rovlar uchun Adwords-ga nisbatan yuqori.

Maqsadli reklama

Ayni paytda deyarli barcha yirik ijtimoiy tarmoqlar reklama xizmatlarini taklif qiladi. To'lov har bir taassurot yoki o'tish uchun amalga oshiriladi. Reklama beruvchi o'nlab parametrlar bo'yicha e'lonlarni ko'rsatish uchun auditoriyani tanlash imkoniyatiga ega: jinsi, yoshi, yashash hududi, tili, qiziqishlari va boshqalar. Bu juda aniq nishonga olish imkoniyati tufayli reklama "maqsadli" deb nomlangan.

Kontent marketingi

Kontent marketingi maqsadli auditoriya uchun foydali yoki qiziqarli kontentni yaratish va tarqatishga asoslangan marketing tadbirlari majmuidir. U saytni targ'ib qilmaydi yoki mahsulotni to'g'ridan-to'g'ri sotmaydi, balki kompaniya ishlayotgan bozor, mahsulot hal qiladigan muammo va bu muammoni hal qilishning samarali usullari haqida ma'lumot beradi. Shunday qilib, kontent marketingi butun bozor segmentining mashhurligi va ma'lum bir brendning ishonchliligi uchun ishlaydi.

Integratsiyalashgan reklama

Integratsiyalashgan reklama saytni Internetda targ'ib qilish uchun yuqorida tavsiflangan barcha yoki bir nechta usullarning kombinatsiyasini o'z ichiga oladi.

Amalga oshirish muddati
10 kun ichida
Qo'llab-quvvatlash
12 oy
 
 

Xizmatlar, yetkazib berish yoki boshqa muhim kontent haqida ma'lumot joylashtirish uchun qo'shimcha joy. Sayt xaridorning savollariga javob berishga va uning xarid haqidagi shubhalarini bartaraf etishga yordam beradi. Saytni o'zingiz hohlaganday holatga olib kelishingiz munkun.

Komponent sozlamalarida bitta katakchani o'zgartirish orqali uni olib tashlashingiz yoki qaytarishingiz mumkin. Juda qulay.

Bizning afzalliklarimiz

Saytni qo'llab-quvvatlash

Saytni ishlab chiqishdan keyin texnik xizmat ko'rsatish

Sayt serveri

Saytning yaxshi ishlashi uchun shaxsiy server

SEO targ'iboti

Dastlabki SEO optimallashtirish

Moslashuvchanlik

Kontent va variantlarni tahrirlash imkoniyati

Xavfsizlik

Sayt xavfsizligi

Kontekstli reklama

Bepul sozlash ishga tushirilgan birinchi kundan boshlab sotuvni ta'minlaydi

Ko'p so'raladigan savollarga javoblar

Keyinchalig saytni o'zim o'zgartirish qila olamanmi?

Ha, biz sizning xodimlaringizni saytdagi barcha mumkin bo'lgan kontentlarni o'zgartirishlar kritishni o'rgatishimiz mumkin. Shuningdek, biz video darslarni yozib tashlab ham beramiz.

Qaysi CMS dan foydalanasiz?

Biz barcha CMS bilan ishlay olamiz. Har bir alohida holat uchun biz byudjet va vazifalarga qarab eng yaxshi variantni tanlaymiz. Masalan, xizmat ko'rsatish sayti uchun ko'pincha eng maqbul echim WordPress hisoblanadi. Onlayn do'kon uchun - Opencart.

Siz oldindan to'lov asosida ishlaysizmi?

Ha, biz oldindan to'lov bilan ishlaymiz.

Saytni kim to'ldiradi?

Kelushuvga qarab amalga oshirladi, Oddiy holatda saytning asosiy sahifani to'ldirishni o'z ichiga oladi. Agar kerak bo'lsa, biz qo'shimcha xizmatning bir qismi sifatida barcha to'ldirishni o'zimiz olishimiz mumkin.

Veb-saytni ishlab chiqish uchun qancha vaqt ajratilgan?

Bularning barchasi saytning kattaligiga va texnik topshiriqlarning murakkabligiga bog'liq. Agar sizga ochilish sahifasi kerak bo'lsa, uni ishlab chiqish 2 hafta davom etishi mumkin, agar murakkab funksionallikka ega ko'p sahifali sayt - bir necha oy

Keyinchalik saytni qo'llab-quvvatlaysizmi?

Ha, Sayt ishga tushgandan keyin har qanday savol uchun biz bilan bog'lanishingiz mumkin.

Sayt Yandex va Googleda o'rin oladimi?

Qidiruv xizmati asosiy SEO optimallashtirishni o'z ichiga oladi, bu birinchi natijalarni beradi. Ammo sayt yangi bo'lsa yoki raqobatbatchiu kompaniyalar ko'p bo'lsa, asosiy optimallashtirish etarli bo'lmasligi mumkin va chuqurroq o'rganish kerak bo'ladi.

Arizangizni yuboring

Оставьте заявку, наш менеджер свяжется с вами в ближайшее время.