subtitr matni
Banner headline
Statista kompaniyasining global mobil va ish stoli reklama bozori bo‘yicha o‘tkazgan tadqiqoti shuni ko‘rsatdiki, 2022 yilga borib planshet va smartfonlar reklamasi uchun sarflangan mablag‘ ish stoli reklama xarajatlaridan oshadi.
Bu shuni anglatadiki, odamlar xarid qilish uchun mobil qurilmalardan veb-saytlarga kirish ehtimoli ko'proq. Shunga ko'ra, foydalanuvchilar uchun web-sahifalarni ko'rish imkon qadar qulay va sodda bo'lishi kerak. Sayt barcha qurilmalarda to'g'ri ko'rsatilishini ta'minlash uchun moslashtirilgan versiyadan foydalaniladi.
Moslashuvchan versiyaning maqsadi har qanday qurilma va brauzerdan veb-sahifangizdagi foydalanuvchi tajribasi haqida g'amxo'rlik qilishdir.
Nima uchun sizga moslashtirilgan versiya kerak:
- qo'shimcha qurilmalar tufayli ko'proq auditoriyani qamrab olish;
- adaptiv versiyaga ega bo'lmaganlar uchun raqobat;
- bitta web-kod to'plami;
- takroriy tarkibdan himoya qilish;
- adaptiv versiya tezroq yuklanadi;
- keraksiz ma'lumotlarning yo'qligi konvertatsiyaga ijobiy ta'sir qiladi.
Qo'shimcha
Javob versiyani saytingiz uchun tejamkor va tezdir. Mobil trafikni jalb qilish va etkazib berish sifatini oshirish. Esda tutingki, onlayn yuklab va uning versiyalari tabiiy chiroyli va qulay bo'lishi, balki tez yuklanishi kerak.